miercuri, 13 mai 2009

Racecar spelled backwards

  Primul post care l-am citit azi se numeste Let`s start with something soft.. Si ma gandeam. De ce ? De ce sa incepi cu ceva usor? De ce ai vrea sa incepi cu ceva soft?  Pe la 20 de ani intri cu adevarat in viata (cel putin in cea profesionala) si incepi\incerci sa faci ceva. De jos. Multi reusesc. Cativa isi doresc ceva mai mult de atat.

Cu alte cuvinte; ce tare e ultimul ad de la Pepsi.  Felicitari BBDO France, m-ati facut sa scriu despre voi. Felicitari Pepsi ca ati descoperit ca sex doesn`t sell anymore



Credits:
Client: PepsiCo International
Agency: CLM BBDO / Boulogne Billancourt
Production Company: Rattling Stick
Director: Danny Kleinman
Executive Creative Director: Gilles Fichteberg, Jean-François Sacco
Art Director: David Bertram
Copywriter: Leo Berne
Agency Producer: France Monnet
Country: France

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu