joi, 28 mai 2009

JB Party - petrecere cu 32 de invitati

Dupa ce ne-a obisnuit cu un concept nou pe piata romaneasca de evenimente(petrecerile alea cu whisky gratis) Ogilvy ne pregateste o noua petrecere. Am primit un mail in care eram anuntat ca urmeaza o noua petrecere intr-un castel, marca JB.  Pentru a participa trebuia sa invit inca nu-stiu-cati prieteni. Mi-am zis"wow ce campanie tare si ce party tare".  Curios, am deschis regulamentul, lucru pe care nu multa lume il face. Acolo am vazut ca doar 8 participanti vor fi castigatori. Trist, nu ?

SECTIUNEA 5. PREMIILE CONCURSULUI. ACCESUL LA EVENIMENT. 

5.1 Cei opt castigatori ai Concursului vor primi din partea Organizatorului cate o invitatie pentru 4 persoane (castigator si alti 3 prieteni /cunostinte) la Evenimentul ce va fi organizat in data de 20 Iunie 2009 in incinta Castelului Cantacuzino situat in loc. Busteni (jud. Prahova). Pana cel tarziu la data de 17 Iunie 2009, castigatorii vor trimiteOrganizatorului informatiile privind identitatea persoanelor insotitoare (respectiv, a celor 3 prieteni /cunostinte). Aceste informatii vor fi furnizate prin intermediul telefonului sau email-ului


de aici

Un comentariu:

  1. blogul e f slabut realizat si nu respecta cerintele mele pentru tema cu pricina.in plus, studiul de fezabilitate e si el f subtire. nota 7 la blog. media 8 in seminar, +7 in examen, media finala 8.
    ps: nu ai nici blogroll!

    RăspundețiȘtergere